Xolv onderschrijft die overtuiging volledig. De zusterbedrijven streven -ieder voor hun eigen doelgroepen en eigen expertises- precies hetzelfde na: adviseren, sparren, ontzorgen, oplossingen vinden voor hun klanten. Zodat zij ’s-nachts niet wakker hoeven te liggen van de risico’s die op de loer liggen. Xolv en Ecclesia maken niet alleen elkaar sterker, samen zorgen ze ervoor dat klanten in de breedte terecht kunnen. Wat het vakgebied of de behoefte ook is.
Internationaal netwerk
Paul van Uden, partner bij Xolv: “Het mooie is dat we samen garant staan voor een enorm netwerk aan professionals, in binnen- en buitenland. En dat we onze kennis altijd met elkaar delen. Wij focussen ons op middelgrote en internationale ondernemingen met kredietverzekeringen, financieringen en creditmanagement. We zijn één van de grotere dienstverleners in ons land op dat gebied.” Wim: “Ecclesia richt zich op Risicomanagement, Arbeidsvoorwaarden en Verzekeren, zowel nationaal als internationaal. Met onze Rotterdamse roots, 200 medewerkers in Nederland en 2.500 specialisten wereldwijd, helpen wij onze relaties de juiste keuzes te maken om bewust en gerust vooruit te komen. Dat doen we voor ruim 10.000 bedrijven en organisaties die opereren in uiteenlopende sectoren, van privaat tot publiek. Van Midden- en Kleinbedrijf (MKB) en multinationals tot maatschappelijke organisaties en overheden. En hoe verschillend al die organisaties ook zijn, één ding hebben ze gemeen: ze bestaan uit mensen en middelen en zijn onderdeel van de maatschappij. Dus dat zijn de drie zaken waar wij ons op richten. Als mensen, organisaties én maatschappij de juiste keuzes maken, gaan wij echt samen bewust en gerust vooruit. Daar staan wij voor. Daar gaan wij voor.”
Synergie en samenwerking
Wim: “De samenwerking met Xolv is heel constructief en bovenal heel prettig. Onze bedrijven delen niet alleen dezelfde professionele waarden, we vinden het allemaal even belangrijk om goed voor onze klanten, maar ook onze netwerkpartners en collega’s te zorgen. Door een fijne werksfeer te creëren bijvoorbeeld. Waar ruimte is voor informeel samenzijn. Maar ook om samen strategisch na te denken over onze synergie en duurzame samenwerking.” Paul: “Uiteindelijk draait een goede dienstverlening om goede relaties, betrouwbaarheid en aandacht. Voor elkaar als professionals onderling en met al onze klanten afzonderlijk!”