Nooit stroperig

Gepubliceerd op 19/12/2024

Flora Food Group en Xolv gaan samen al ver terug. De afsplitsing van Unilever ging jaren geleden als Upfield Group B.V. verder en heeft onlangs de naam veranderd naar Flora Food Group B.V. Die naamswijziging is een belangrijke stap in de evolutie van het bedrijf. De nieuwe naam weerspiegelt het doel om de volgende generaties heerlijk, natuurlijk en voedzaam voedsel te leveren, dat betaalbaarder en duurzamer is dan de zuivelequivalenten. Denk aan boter en smeersels, crèmes, vloeistoffen en kaas. Zodat er voor iedereen een aantrekkelijke keuze is!

Flora Food Group speelt hierbij in op trends die zich wereldwijd ontvouwen: bevolkingsgroei, de vraag naar alternatieven voor zuivel, zorgen over dierenwelzijn en milieuregelgeving. De naam mag nieuw zijn, de merken zijn dat niet, we hebben het hier over 150 jaar erfgoed. Marcel Onclin, Head of Treasury and Finance, is sinds 2018 verbonden aan het bedrijf: “Flora Food Group is in vele landen actief, je kunt je voorstellen dat optimaliseren en verbeteren bij ons altijd hoog op de agenda staat. En daarvoor werken we op het gebied van kredietverzekeringen graag samen met de professionals van Xolv. Zij vullen ons aan met hun specifieke kennis van de kredietverzekeringsmarkt. In een landschap waar veranderingen razendsnel gaan, is het prettig om te weten dat Xolv de ontwikkelingen op de voet volgt en proactief met ons meedenkt. We kunnen met vragen terecht, maar ze benaderen ons ook om te overleggen over zaken. Die servicegerichtheid is prettig, de lijnen zijn kort. Als er een probleem is, wordt het snel opgelost. Het boutique-model van Xolv zorgt ervoor dat de communicatie niet stroperig is. We krijgen altijd snel contact met de professionals. Ik kan niet anders zeggen dan dat de inmiddels jarenlange samenwerking naar volle tevredenheid verloopt.”

Meer weten? Neem contact op.