Relaties waarderen dienstverlening Xolv!

Een poosje terug heeft Xolv een klanttevredenheidsonderzoek onder haar relaties gehouden. Met trots mogen wij zeggen dat zij Xolv waarderen met een 8,2. Relaties waarderen met name de dienstverlening op het gebied van kredietlimieten en informatie over afnemers. Dat is onze specialiteit. Wij investeren in Risk analisten die onze relaties ondersteunen bij het optimaliseren van de dekking op hun afnemers, maar ook uitgebreid informatie verschaffen als de kredietwaardigheid van een afnemer niet zo goed blijkt te zijn. Ook maken we analyses van de debiteurenportefeuilles zodat snel trends ontdekt kunnen worden.

Ook op het gebied van incasso en schade ondersteunen wij onze relaties, al is de contactfrequentie op deze gebieden lager omdat er de laatste paar jaren relatief weinig betalingsproblemen en faillissementen zijn. We zien met name het aantal incassozaken en betalingsregelingen stevig toenemen. Dat leidt zeker ook tot een toename van het aantal faillissementen. Ook hier biedt Xolv een brede ondersteuning aan relaties door te helpen met het opstellen van goede betalingsregelingen, de juiste incassopartner te vinden en toch ontstane schades snel te laten afwikkelen.

Ook waarderen onze relaties het dat we een complete dienstverlening bieden op het gebied van debiteurenbeheer:

  • Kredietverzekering
  • Factoring
  • Kredietinformatie
  • Creditmanagement software en software om polis kredietverzekering te managen
  • Garanties
  • Incasso
  • Debiteurenbeheer (outsourcing een consultancy)

We zijn blij met de mooie beoordeling door onze relaties. Dat betekent echter niet dat we op onze lauweren gaan rusten. Integendeel, het motiveert ons om onze dienstverlening nog verder te optimaliseren. Zo zijn we onder andere druk bezig tools voor onze relaties te ontwikkelen die het debiteurenbeheer makkelijker en effici├źnter maken. Met name als er issues bij debiteuren of het debiteurenbeheer ontstaan willen we snel, adequaat en proactief kunnen reageren. Zodat onze relaties met hun business door kunnen gaan.

Meer weten? Neem contact op.

Gepubliceerd op 08/11/2022