Emine: “En dat zat eigenlijk meteen wel goed. In het sollicitatiegesprek met de vier MT-leden al. Xolv trok me als organisatie aan, evenals de branche. Ik kom zelf uit de financiële dienstverlening en mijn expertise en ervaring zet ik bij Xolv in als accountmanager. Ik ben altijd op zoek naar de beste manieren om klanten ook echt te helpen.” Fred vult Emine meteen aan: “Emine is een stevige professional die zaken heel goed uit kan leggen. Haar kennis en expertise draagt absoluut bij aan onze dienstverlening. Emine pakt zaken heel snel op, ze is ambitieus en past bij Xolv als organisatie.”
Open vragen
Waar Fred al jarenlang in de kredietverzekeringen zit en al heel wat vlieguren op z’n naam heeft staan, is Emine redelijk nieuw in deze tak van sport. Fred: “Dat is juist ook een pré. Emine komt met nieuwe invalshoeken en haar frisse blik. Ik ben nog altijd heel leergierig en dat hebben we gemeen met elkaar. De wereld verandert, onze ondernemende klanten hebben het zakelijk gezien niet makkelijk nu. Denk aan de stijgende lonen, de energiekosten, de turbulentie in wereld, de hoge grondstofprijzen. We willen onze klanten helpen om de juiste afwegingen te maken. Ze een spiegel voorhouden, open vragen stellen. Je moet eerst goed nadenken. Wat is je risico-acceptatie, heb je je debiteuren goed in kaart? En dan kun je pas weloverwogen kiezen.” Emine: “Tegenwoordig kan iedereen via internet een verzekering afsluiten. Maar het wordt al heel wat lastiger om alles goed te vergelijken. Voorwaarden, dekking, condities, prijs en ga zo nog maar even door. Wij kunnen daarin echt wel waarde toevoegen. Door samen met de ondernemer te kijken naar wat hij of zij nodig heeft. Door samen met onze analist zaken door te rekenen. Om, kortom, een breder gesprek te kunnen voeren.”